Основна школа „Бошко Буха” се налази у улици XXI дивизије број 31, на Звездари, у Београду. Школа се бави образовањем и васпитањем деце са сметњама у развоју. Овe године, прослављамо 60 година постојања наше школе.
А како је настала? Реформом школства, специјалне школе су постале интегрални део школског система, тако што су се од специјалних одељења при редовним школама формирале специјалне школе; једна од њих је била и наша школа, која је оформљена јануара 1963.
Због недостатка простора, настава се одвијала на две локације; у основној школи „Филип Вишњић” са шест одељења и у основној школи „Драгица Правица” са четири одељења.
Септембра 1963. године школа коначно добија сопствени простор, у приземљу школе „Вељко Дугошевић”, у улици Милана Ракића број 41. Наредне године тачније 17. jануара 1964., школа je постала права образовно-васпитна установа, када је и добила име под којим је и данас – „Бошко Буха”. Адаптацијом школске зграде у улици XXI дивизије број 31, школа „Бошко Буха” је постала место где су се могли одвијати сви облици васпитно образовног рада. Касније су отворена и истурена одељења у приградским насељима, праћена почетком рада продуженог боравка 1972. године. Током година, зграда је адаптирана и повећан је број кабинета. Наша школа поседује данас и сензорну собу, а 2012/2013. године, инсталирана је и покретна платформа за превоз ученика у колицима. Поред наше школе, у приградском насељу Гроцка и у основној школи „Вељко Дугошевић” постоје развојна одељења. Од 2009/2010. године, школа „Бошко Буха” ради по редовном плану и програмима прилагођеним сваком ученику. Такође, од исте године постоји мобилни тим који ради при редовним школама, а од 2012/2013. прераста у тим за подршку деци са сметњама у развоју у редовним школама. Овај тим представља организациони облик преко кога се пружа стручна подршка наставном процесу редовне школе од стране дефектолога школе за образовање ученика са сметњама у развоју. Подршка је усмерена ка ученицима како са сметњама у развоју, тако и са тешкоћама у учењу. Дефектолози пружају своју помоћ и подршку, која се огледа у саветодавно-инструктивном и корективном раду са ученицима, наставницима и стручним сарадницима, родитељима ученика и учествовањем у раду стручне службе и Стручног тима за инклузију редовне школе, током целе школске године.