Рачунарска секција кроз игру ученике уводи у елементе техничког и технолошког образовања. Рад у оквиру секције конципиран је по принципима индивидуалног приступа, одмерености, очигледности и трајности али и ангажованости и интереса ученика. Играјући се готовим конструктивним елементима ученици стичу и одређено техничко искуство. Компјутерска технологија омогућује интерактивне садржаје, који су интерсантни деци. Деца са одушевљењем прихватају нови начин учења. Кроз игру, на деци интересантан и забаван начин, развија се њихова перцепција и фина моторика. Успоставља се координација покрета са усмереном пажњом. Деца брже, лакше и на занимљив начин усвајају појмове. Кроз рад, игру и дружење ученици се упознају са основама рада на рачунару, могућностима примене рачунара и начинима проналажења информација у савременом информатичком свету. Ученици развијају навику за поштовање правила безбедног понашања на интернету и примену едукативних електронских садржаја у учењу. Примена мултимедијалног приступа омогућава наставницима успешније и квалитетније извођење наставе, а ученицима формирање јаснијих представа и појмова. Овакав вид наставе значајно олакшава процес учења и усвајања нових садржаја. За потребе секције користе се: паметне табле, таблет рачунари, интерактивни столови, комуникациона средства.